Friday 27 October 2017

2pipsforex Broker Review


Grupa Global Clearing Group 2pipsforex. Global Clearing Group 2pipsforex. Rydzień od 2006 r. Powitanie Rejestracja Commonwealth of Dominicapany Global Clearing Group Ltd reg. 15182, Dominika. Regulation Not regulated. Notes Global Clearing Group LTD to Prime Clearing Członek EUEFEX Financial Exchange Unia Europejska Electronic Derivatives Giełda regulowana przez FSA Ministerstwo Sprawiedliwości Republiki Mołdowy Numer certyfikatu 1010600015312.Rozszerzony z Global Clearing Group Czy jesteś zadowolony z jakości usług brokerów Global Clearing Group. REVIEWS 2008 2017 WSZYSTKIE PRAWA ZASTRZEŻONE. Global Clearing Group LTD White Labeling and Co - Branding Możemy zaoferować Państwu swoim klientom najnowocześniejszą platformę handlową GCG dla Państwa klientów o nazwie i logo firmy. Białe etykiety otrzymują następującą platformę Live anchor 2 Platforma demonstracyjna kotwicy 3 Demonstracja kotwicy z automatycznym serwerem potwierdzenie poczty e-mail dla 3 stron, klient, biała etykieta, GCG 4 Real ti ja cytat 5 Real time charting 6 Real time News 7 24-godzinna pomoc. To, co czyni nas odmiennymi. 15 lat sukcesu. Stworzyliśmy od 2006 roku. Global Clearing Group LTD jest gotowy do współpracy z wszystkimi zainteresowanymi podmiotami, aby wprowadzić brokerów IB nasza firma w regionie. Funkcja brokera polega głównie na poszukiwaniu i angażowaniu klientów zainteresowanych działaniem na rynku Forex dla naszej firmy. Będziemy udzielać pełnej pomocy, takiej jak konsultacje, pomoc techniczna i wszystkie niezbędne wsparcie oprogramowania dla firmy IB. We zawsze w czołówce rewolucji w technologii bezpośredniego dostępu. Zapewniamy konfigurowalne platformy transakcyjne, szybkie egzekucje handlowe, notowania na rynku nowej generacji oraz zaawansowane narzędzia do zarządzania ryzykiem. Naszym zadaniem jest stać się integralną częścią każdego sukcesu przedsiębiorcy, dostarczając państwu nowoczesną technologię, która jest zarówno innowacyjna, jak i łatwa w użyciu, a także poprzez tworzenie społeczności, w której handlowcy mogą uczyć się od siebie nawzajem i dzielić się inwestycjami deas. Global Clearing Group LTD Recenzja Odwiedź stronĘ ™.After złożyć 2000 USD straciłem w ciĘ ... gu kilku sekund Ekstremalnie agresywnych zatrzymać stratę poś ród bardzo niegrzeczni ludzie 100 potwierdzili SCAM brok. I dostałem się oszustwa, nie otwierajĘ ... c na żywo konta Kupiłem EA o nazwie ProfitabeFXEA dla 1500 USD, a ja otwieram konto na żywo przy ustawieniu minimalnego rozmiaru handlowego na 0 01 i spodziewałem się, że transakcje nie zostały zaakceptowane, ponieważ ich minimalny rozmiar sprzedaży wynosi 1 lot. Minimalne minimum 1 partie, według nich otwarte po paru sekundach Lotsize 0 01 ale otworzył się handel o wielkości partii 5 DLACZEGO nie był to handel z nieprawidłowym rozmiarem transakcji akceptowanym i przekształconym w 5 lotsize trade W ciągu jednej sekundy po otwarciu handlu cena wzrosła w górę bardzo cichy rynek na dole tego szczytowego poziomu, otwarty został handel SPRZEDAJĄCY, natychmiast po tym, cena osiągnęła szczyt, dotarła do stoploss, a 1875 dolarów zniknęło w ciągu dwóch sekund, a 125 USD pozostało NA TERAZ COINCIDENCE TO JEST PEAK A PRZEWIDZONYCH W TYM JAKIMKOLWIEK MOMENTU, KTÓRE PODLEGAŁY SIĘ Z NINIEJSZEJ HANDLU, KTÓRE ZOSTAŁY ODCZYTOWANE Więc skontaktowałem się z ProfitableFXEA prawdopodobnie z Billym P Carroll przez Skype i brokerem za pośrednictwem poczty e-mail ProfitableFXEA, powiedział mi, żebym porozmawiał z brokerem Broker był dość niegrzeczny Litsa Peters i obwiniali ich EA THEN powiedzieli mi, że ich minimalna wielkość wynosi 5 Lots Oni otworzyli konto Professional dla mnie z minimalną wielkością partii 5 Tak dobrze nie poprosiłem o otwarcie takiego konta JEDEN dzień przed tym, zapytałem ich o minimum i maksymalna wielkość partii i Francine Walton z 2pipsforex odpowiedział mi i powiedział mi, że ich minimum wynosi 1 lot, a maksymalnie 1000 partii. Więc duże pytanie brzmi: DLACZEGO był handel 5 partii otwarty, kiedy EA chciał otworzyć handel z partią wielkość 0 01 Oczekiwałem, że handel zostanie odrzucony Nie spodziewałem się, że handel zostanie otwarty w 5 partiach Teraz powiedzieli mi, że standardowe acount miało minimalną wielkość 1 lot Kiedy otworzysz konto z 2pipsforex, nigdy nie pytasz, co typ konto, którego chcesz nie wspomnieć, że gdziekolwiek w swojej witrynie, a tylko z 125 dolarami na koncie, poprosiłem ich, aby przełączyć go na standardowe konto Zrobiłem to na dzień Następnego dnia, dziś rano, próbowałem to znów z tylko 125 USD w lewo i dużo wielkości 1 Drugi handel EA otworzył, poszedł pozytywnie, ale nie został zamknięty więc próbowałem zamknąć to ręcznie na 20 dolarów, ale zamknąć nie został wykonany 2pipsforex uniemożliwił zamknięcia tej transakcji handel był zablokowany To trwało kilka sekund iw tym czasie cena SUDDENLY poszła w przeciwnym kierunku, ponownie uderzając w stoploss, co skutkowało stratą 75 Teraz tylko 50 USD pozostało, skontaktowałem się z nimi ponownie i nie reagują już I ve poinformował ich o Mówię to za pośrednictwem internetu iw rezultacie wzięły 50 dolarów i ans zamknęły konto To jest ich ostatni e-mail. Dear Sir, Jak masz po fałszywych informacji na temat naszej firmy, Twoje konto jest zamknięte, 50 USD Scam opłata została potrącona Twoje konto. Z poważaniem, Litsa Peters Accounts Department Global Clearing Group Ltd Prime Clearing Członek EUEDEX Unia Europejska Electronic Derivatives Exchange Zarejestrowany Member ID PCM-2233. Czytałem wiele innych opowieści na temat innych ludzi, którzy mają takie same problemy, powyżej otwarcia 5 lot handlu, szczyt, aby zatrzymać straty, itp. Tak więc potwierdza się, że są brokatem oszustwa Oni blokują handlu i aktywnie polują na stoploss w bardzo agresywny sposób Czy ktoś podjął działania prawne lub coś innego. Co zrobię - skopiuj przeanalizuj i zacznij je zamieszczać na każdym forum forex, na którym mogę poprosić, abyś robiła to samo, rozpowszechniać te informacje - link z Facebooka i Twittera do tej recenzji - zgłoś to oszustwo Facebook, Twitter, Instagram i prawdopodobnie inne społecznościowe witryn medialnych, gdzie mają konta - zapraszaj ich, aby przyjechali tutaj i zareagowali, prawdopodobnie wygrali, lub mogą zniknąć - Zgłoś to oszustwo forexowi Interpolowi, FBI, organom regulacyjnym i innym autorom będę tworzyć pełny i kompletny pakiet dokumentów z dowodem, że mogę je przesłać - zgłoś to oszustwo Neteller Więcej wskazówek lub informacji kontaktowych jest bardzo cenionych Jeśli zostałeś oszukany również, skontaktuj się ze mną, a ja również zbieram informacje lista osób oszukanych przez tych przestępców rośnie stale Maurice. Około 3500 pipsów miesięcznie na mojej wybranej pary walutowej nigdy nie było problemem, ponieważ mogę polegać na codziennych raportach otrzymywanych od nich Świetna platforma, dobre zarobione pieniądze i przyjazna obsługa team.2pipsforex jest o wiele lepszy od innych brokerów online w tych dniach Ceny zazwyczaj są średnio wysokie, a prawdopodobieństwo zarobkowania daje mi dużo szans na zarobienie dobrego zestawu pipsów, które rzadko muszę finansować z mojego konta, ponieważ zarobię wystarczająco dużo kapitału własnego na re-trade dla w ciągu najbliższych dni zespół obsługi klienta jest profesjonalny i szybki, aby odpowiedzieć na wszelkie pytania, jakie dla nich zrobiłam. Dom Maklerski jest oszustem. Zdeponowałem 2000 i ukradli mnie jedną operacją, moja EA została ustawiona na otwórz 0 10 handlowców i otworzyli 5 0 - I ve denounced Interpol. Get kod widget. Forex Recenzje i oceny. Forex Performance Tests. Forex Handlowcy Court. Forex Trading Edukacja i Wspólnoty Forum. Forex Kalendarz i Narzędzia. Copyright Wszystkie prawa zastrzeżone Forex Peace Armia, ForexPeaceArmy, FPA i Logo Tarasu FPA są znakami towarowymi Army of Peace Forex Wszystkie prawa zastrzeżone przez prawo amerykańskie i międzynarodowe.

No comments:

Post a Comment